MIŁOSNA     KWIATY DONICZKOWE     WIELKANOC
     KOLOROWE BUKIETY     KWIATY SZTUCZNE     BOŻE NARODZENIE
     KOSZE     OSTATNIE POŻEGNANIE     KOMPOZYCJE
     KWIATY + PREZENT
Poniedziałek,  9 Grudnia 2024 
Imieniny obchodzą: Delfina, Joachim, Joachima, Leokadia, Loda, Waleria, Wielisława, Wiesław
Jutro imieniny obchodzą: Andrzej, Daniel, Judyta, Julia, Maria, Radzisława

    

    Usługę świadczy firma:
    'Kwiaciarnia AGA Irena Smajdor'
    Aleja Wolności 32
    33-300 Nowy Sącz
    NIP: 734-003-00-21
    REGON: 490587161
  1. Gdy zainteresuje Państwa dostępna propozycja proszę wybrać Więcej.

  2. Następnie prosimy wybrać wielkości/cenę zamówienia i potwierdzić Zamawiam.

  3. Pojawi się formularz z zamówieniem. Prosimy o dokładne wypełnienie wszystkich pól (precyzyjne podanie adresu odbiorcy ułatwi kurierowi doręczenie zamówienia) oraz wybranie formy płatności.

  4. Formy płatności:

    1. Przelew:

      mBank

      Rachunek w PLN: 44 1140 2017 0000 4902 1308 2196

      Rachunek w EUR: PL 27 1140 2004 0000 3212 0546 3205

      Rachunek w USD: PL 84 1140 2004 0000 3312 0546 3197

      KWIACIARNIA "AGA" SMAJDOR IRENA

      Kod SWIFT/BIC do mBanku: BREXPLPWMBK

    2. Karta kredytowa: dzięki współpracy z serwisem DOTPAY mogą Państwo bezpiecznie dokonywać płatności wybranego bukietu używając swojej karty kredytowej (Karta Visa, Eurocard, MasterCard, POLCARD, JCB, Diners Club). Po wypełnieniu formularza z listy wyboru rodzaju płatności wybiorą Państwo opcję "Karta Kredytwa". Zostaną Państwo przekierowani do następnej strony gdzie należy kliknąć na usługę "Karta Kredytowa". Następnie zostaną Państwo automatycznie przekierowani do serwisu DOTPAY gdzie zostanie dokończony proces płatności.

    3. W Kwiaciarnii : osobiście w jednym z dwóch naszych punktów.

    4. Przy odbiorze : płatność pobierze kurier.

      W przypadku a, b, c należności muszą być uregulowane przed realizacją zamówienia.

  5. Informacja o złożeniu zamówienia będzie potwierdzona na wskazany przez Państwa adres e-mail.

  6. Zamówienia złożone na naszej stronie internetowej realizowane są:

    1. na terenie miasta Nowy Sącz - bez dodaktowych opłat,

    2. poza terenem miasta Nowy Sącz - wymagają opłaty za dowóz - w tym celu prosimy
      o kontakt z Kwiaciarnią.

  7. W przypadku braku określonego towaru zastrzegamy sobie prawo do zastąpienia go dostepnym produktem o zbliżonej kolorystyce i tej samej wartości.

  8. W takie dni jak:
      21 styczeń - Dzień Babci, 22 styczeń - Dzień Dziadka, 14 luty - Walentynki,
      8 marca - Dzień Kobiet, 26 maj - Dzień Matki, 23 czerwiec - Dzień Ojca
    nie gwarantujemy godziny dostawy.

  9. Reklamacje:
      Gwarantujemy świeżość przesyłek kwiatowych przez 2 dni od chwili dostawy. Podstawą reklamacji są przepisy o rękojmi, wynikające z ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku zaistnienia wady fizycznej lub prawnej prosimy o powiadomienie naszego Sklepu telefonicznie (+48 18 547 24 33) , drogą e-mail: aga@kwiaciarnia-aga.pl lub listownie na adres: Kwiaciarnia Aga, Aleje Wolności 32, 33-300 Nowy Sącz: co jest reklamowane, wszelkie informacje, w tym rodzaj i datę wystąpienia niezgodności/wady kupionego w naszym Sklepie produktu; przedstawienie żądania sposobu rozwiązania reklamacji (naprawa, wymiana, prośba o obniżeniu ceny, zwrot towaru); dane kontaktowe Klienta składającego reklamację. W celu rozpatrzenia reklamacji Sklep może poprosić Klienta o przesłanie dokumentacji fotograficznej, bądź poprosić o przesłanie na ustalony adres - na koszt Sklepu - reklamowanego produktu. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. W przypadku żądania przez Klienta wymiany produktu lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.


  10. Polityka prywatności:
      Złożenie zamówienia w Serwisie wymaga podania danych zarówno Nadawcy jak i Odbiory przesyłki kwiatowej. Dane Odbiorcy oraz Nadawcy nie są przetwarzane oraz nie są przekazywane osobą trzecim zgodnie z prawem polskim, szczególności z ustawą o ochronie danych osobowych (Ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 833)


  11. Zwroty:
      W przypadku niezrealizowania zamówienia z przyczyny leżącej po stronie serwisu Klient otrzyma pełny zwrot wartości zamówienia. Odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia jakości i świeżości kwiatów w obecności doręczyciela. W przypadku zaistnienia wątpliwości, co do jakości lub świeżości kwiatów, Odbiorca powinien sporządzić notatkę na formularzu potwierdzenia odbioru. W przypadku uzasadnionej reklamacji „Kwiaciarnia AGA” po uzgodnieniu z zamawiającym zobowiązana jest dokonać zwrotu wszystkich należności w terminie 7 dni od daty reklamacji lub dostarczyć na swój koszt świeże kwiaty.
  12. Odstąpienie od umowy:
      Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem przepisów poniższych. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie lub w którym wskazana przez niego osoba trzecia weszła w posiadanie Produktu. Do zachowania tego terminu koniecznym jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego upływem. Zaleca się aby oświadczenie zostało wysłane na adres e-mail aga@kwiacairnia-aga.pl Konsument ponosi koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od umowy. W przypadku zwrotu Produktów do Sprzedającego „za pobraniem” Sprzedający potrąci z należnej Konsumentowi kwoty do zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy kwotę poniesione koszty przesyłki zwrotu rzeczy. W wypadku odstąpienia od umowy Konsumentowi zwracane są otrzymane od niego płatności (nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych), w tym koszty dostawy do Klienta, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego. Zwrot zapłaconej ceny następuje poprzez ten sam kanał płatności, którym Klient zapłacił za Produkt, chyba, że nie ma takiej możliwości, to zwrot zapłaconej kwoty kierowany jest na wskazane przez Klienta konto bankowe. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Sprzedający zastrzega sobie prawo do potrącenia ze zwracanej kwoty proporcjonalną wartość, o którą nastąpiło zmniejszenie. Produkt zwrócony przez Klienta powinien być nieużywany i nieuszkodzony. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do wszelkich roślin na podstawie art. 38 pkt. 4 ustawy o prawach konsumenta z dnia 30.05.2014 r. Dz.U. z 2020 r. poz. 287.

Generator Wpłat

Aby z niego skorzystać należy skontaktować się z Kwiaciarnią oraz uzgodnić indywidualne zamówienie.
Następnie ustalaną kwotę należy wpisać poniżej oraz nacisnąć przycisk Wpłać.
Klient zostanie przekierowany do strony gdzie należy wpisać dane odbiorcy oraz nadawcy w celu weryfikacji i pomyślnej realizacji zamówienia.

Proszę wprowadzić kwotę uzgodnioną z Kwiaciarnią:
Wszystkie podane ceny są cenami brutto.

Tranzakcje kartami płatniczymi zapewnia: